POLITICA DE RETURNARE
- Conform OG nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta completata de Legea nr. 51/2003, “consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Pentru returnarea Produsului Cumparatorul trebuie sa notifice in scris acest lucru la adresa de email contact@abratika.ro. Numai cererile scrise se vor lua in considerare. In maxim 30 de zile de la data returnarii Vanzatorul va inapoia contravaloarea produsului in contul Cumparatorului sau prin mandat postal. Cheluielile de returnare si comisioanele bancare vor fi suportate de Cumparator si se vor scadea din suma de returnat.
- De asemenea, Cumparatorul poate returna un Produs livrat gresit de catre Vanzator. Si in acest caz Cumparatorul trebuie sa notifice in scris acest lucru in termen de maxim 24 ore de la data primirii coletului la adresa de email contact@abratika.ro.
- In eventualitatea in care Produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Vanzatorului la adresa de email contact@abratika.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului. In situatia in care Produsul nu mai este disponibil fie se va inlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.
- Cumparatorul se obliga sa returneze Produsul in ambalajul original, insotit de toate accesoriile si documentele originale. Nu se pot returna(vor fi refuzate de catre Vanzator) Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc.
- Materiale plastice, de hartie sau orice alt produs debitat (taiat la dimensiuni personalizate) se considera produs la comanda, NE returnabil, de asemena plata pentru aceste produse se face anticipat.
- Plata returului de marfa se face exclusiv in cont bancar in termen de maxim 14 zile de la procesarea returului de marfa ( receptia bunurilor returnate in depozit furnizor)
- Produsele aduse pe comanda personalizata, la cererea clientului, pe import, nu se pot returna.
- Produsele fabricate pe comanda speciala a clientului, sau produse ajustate la lungimile solictate de catre client( exemplu – mase plastice biodegradabile personalizate) nu se pot returna, acestea sunt considerate produse personalizate si nu mai pot fi comercializate.
- Pentru materialele sau produsele personalizate care se aduc din import pe comanda, se percepe plata unui avans sau chiar a sumei integrale, acest tip de produs, adus pe comanda ferma, nu poate fi returnat